Tips på skor..

..Från min egna garderob! Roligt va? Dock är många av skorna slita så ta det med en nypa salt..


Converse! Dessa skor köpte jag i helgen. Har inte visat dom ännu..
Dom kommer hänga med mycket i sommar!


Sandaletter! Eller jag vet inte vad jag ska kalla dom.
Dom är söta och konstiga, gillar inte att ha på mig dom. Har dom för att som kosade 25 kr & är söta!


Ballerina! Dessa har varit med mig i allt för många år.
Ska köpa liknade i sommar, det är slita & försmå.. Älskar dom!


Slip in's! Dom är så himla sköna & enkla. Du bara stoppar in fötterna snabbt & enkelt om du ska ta moppen till affären tex. Blir nya sådana iår också!

Ps. Har märke vid ankeln efter försmå strumpor!

KOMMENTARER


sv: aah, man tackar man tackar! följ gärna via bloglovin' ;) ha en bra dag!

2010-03-30 // 14:51:13
inez nyberg (fotoblogg) http://ineznyberg.blogg.se/

svar: åh, tack ! Gud va glad jag blir :D ha det jätte bra! (:

2010-03-30 // 14:52:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: