Tips på gratissida



Bli medlem HÄR.

Hej. Tänkte lite kort berätta om gratisbio. Det är en skit bra sida, där du samlar poäng. Om du blir medlem nu, på länken ovan, så får du 50p i välkommsbonus + 25p extra utav mig. Nice va?
Det hela går ut på att du ska samla så mycket poäng som möjligt. Sen så växlar du in det till ex. en biobilljet - 400p Presentkort på ex Gina Tricot, H&M, Cubus, Bik Bik ect. på 50 kr eller 100 kr - 200p. eller 400p. Ja ni fattar? Jag har varit medlem där sedan i sommras. Och jag gillar det lika mycket fortfarande. Jag har fått hem ett present kort på H&M på 50 kr. Då jag tjänade ihop 200p, mycket snabbt och enkelt.

Som sagt. Du blir inte missnöjd! Får även poäng när du värvar kompisar, loggar in, samt kollar på andra medlemars sidor & skriver i deras gästbäcker.

Ett smart tips är ju att inte ta bort mitt namn där det står VÄRVARE: aannamalin Tar du bort det så går du miste om dina 25 extra poäng...

Ps. Du behöver inte uppge dina ''fyra sista siffror'' i ditt personnr. Bara ex: 00-00-00 och inte 00-00-00-xxxx.
Så var inte orolig för det!

Jag hoppas vi ses på www.gratisbio.se

Medlem HÄRHÄRHÄRHÄR .
Pusssss

KOMMENTARER


Sv: Åh vad skönt! Själv måste ajg vänta enda till juni :o fast då blir det både födelsedagspengar och studentpengar :D

2010-03-21 // 02:32:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: