WWW.RAPUNZELOFSWEDEN.SE


Vill tipsa om denna löshårs sida. Det är många som köper löshår där ifrån! Bla. Louise (febbs.se), Alexandra (kissies.se) och Desireé (desireenilsson.blogg.se) Jag har också köpt löshår där! Sidan är skit bra. Snabb leverans, bra priser men framför allt bra kvalitet på håret. Det finns allt från oäkta clips till hårprodukter, plattänger & borstar. Allt du kan tänka dig! Igenom några få klick kan ditt utséende ändras. Du får långt svallande hår. Jag är otroligt sugen på att köpa löshår. Jag har använt mig av microringar (dock inget jag rekomenderar) och clips! Clips är där emot något jag rekomenderar. Det slits inte på håret & det är som hårspännen man fäster fast.

Som sagt, det finns inget negativt om denna sidan. Den är enkel & skit bra! Det är värt att gå in och titta på.






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: