Här har ni nått att skratta åt..

Hej. Igen.. Nu tänkte jag slänga in ett godnatt inlägg. Kommer att blogga mer imorgon. Tänkte även göra en lite visning på vad jag har funderat att shoppa på lördag. Då vi ska storhandla i stan. Men det blir imorgon de. Vi hörs. Ska göra inställningar på webcamen om större bilder också, om dom passar storleksmässigt i bloggen. Och så ska jag träna, plugga, svara på komenterar.

Här har ni några roliga sms att skratta åt! (Inte jag som har kommit på dessa / skickat dom)

Skicka roliga sms till dina vänner!
www.roligasms.com

''Hej! Det är jag, din mobil, jag har inget att medela. Jag ville bara komma ur byxfikan. Lukten från ditt könsorgan är förjävlig!! Tack för lite frisk luft.''

''Just nu suger 24 miljoner kvinnor kuk, 27 miljoner män slickar fitta, 29 miljoner par har OTROLIGT SKÖNT SEX och så finns det en liten mupp som läser SMS.''

''Gynekologen frågar kvinnan:
- Vet du vad ditt rövhål gör när du får orgasm?
- Ja, svarar kvinnan. Han är hemma och passar barnen!''


Återkommer med flera sånahära. Annars kan ni läsa själva. Sjukroligt!

KOMMENTARER


hej :) nja inte så jättelänge...

2010-02-23 // 22:03:56

sv: Hej :) På den här bloggen har vi bloggat i ca. två månader. Men innan denna blogg har vi bloggat i över ett år :)

2010-02-23 // 22:21:50

hej! :)

jag har hållt på och bloggat i ungefär ett år.

Men jag tog bort alla mina inlägg ibörjan utav februari för att jag och min fd pojkvän gjorde slut och det stog nästan bara om honom. Så jag körde en nystart och så även bloggen!

Dusjälv då? hur länge har du bloggat?

Kram! :)

2010-02-23 // 22:24:09

sv; i veckan ska jag shoppa, träffa kompisar, träna &plugga lite. själv? :)

2010-02-23 // 22:29:12

sv: Lite över ett år =) ca ett och ett halvt faktiskt. dudå =)

2010-02-23 // 22:44:04
Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv] http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; bra fråga! :) i två år snart tror jag. hurså?

2010-02-23 // 22:48:00

hej! :)

har inte bloggat så länge, typ sen i somras :) själv då? ^^ hihi.

2010-02-24 // 00:01:52

hello!

jag har bloggat i kanske ett år ungefär,

fast hade en blogg som ja skrev mer i förut, sen tog jag bort den. för ja inte orkade uppdatera. sen blev de att ja gjorde denna.



hur länge har du själv bloggat?



ja lite..

menmen, livet går vidare helt enkelt!



kramis =D

2010-02-24 // 00:35:01

Sv; Ja, hur länge har jag bloggat nu? I denna blogg som jag har nu i ungeär tre månader och i andra sedan i somras. Själv? :D

2010-02-24 // 07:12:16
buunie, to be continued.. http://tobecontinued.tk

haha jo men de finns ju en hemsida för felskickade sms också ;) den är så jävla härlig xD garanterat skratt!



sv hahaha ja typ

2010-02-24 // 20:06:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: