Gratisbio.se


Hej! Jag tänkte bara tips om denna gratissida som är helt underbar! www.gratisbio.se
heter den och det är som den heter. Gratis biobiljetter och gratis presentkort. Du får dock arbete liiite gran för att få dessa grejer. Man ska samla poäng och sedan växla in dom mot ex: Presentkort på Ginatricot, H&M, MAXI mm. På alla affärer, nästan!

Allt du behöver göra är att gå in här: http://gratisbio.se/register 
Fyll i och joina oss andra! Det är enkelt att skaffa fram poäng. Det kan man göra genom att kolla in olika sidor, spela spel, skriva med folk på sidan i deras gästbok & skaffa vänner! Det är super enkelt. Jag har redan fått hem ett presentkort. (Blev medlem där förra året!)

Där det står:
Värvare (frivilligt): aannamalin
Skriv dit aannamalin för att få extra poäng av mig!
(Vilket var mitt förra bloggnamn. Efter som jag har poäng på denna sida så byter jag inte)


Gratisbio: - Bara några klick!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: