Question!

Har fått komentarer om MITT hår.. Tänk att ni undrar saker om mitt hår! Haha här är era frågor och mina svar iallafall.

FRÅGA: Har jag frågat dig hur du får håret sådär vågigt? Eller är det så naturligt?

SVAR: Nej, du har inte frågat förr! Jag sover med två inflätade flätor. Och jag har spikrakt hår, naturligt! Men jag älskar att ha en lockigt!



FRÅGA: Hej, jag undar om du har löshår eller tips på löshår

SVAR: Hello! Jag har inte löshår i nu. Och ja. www.rapunzelofsweden.se har jättefina löshår. Där har jag beställt mina förra löshår. Lite dyrt fast det är värt det! Äkta som fake, finns.



Fråga: HUr ofta färgar du håret? mitt är slitet men jag vill ändå bli nästan vit-blond.

SVAR: För det första så tycker jag nog inte att du ska färga dig blond än. Eller, ja det beror ju på vad du har för hårfärg. Men klipp dig och slinga fram den blonda sedan blek det med en hel färgning!
Jag färgar oftast bara utväxten. För den blir nästan svart. Eller iallafall jätte mörk. Så ja, en gång varandra mån kanske? Eller var tredje? Någon sådant. Inte så ofta. Klipper topparna var tredje mån, så mitt hår inte tar allt för mycket stryk.

Här är de frågor jag har. Fråga gärna mer. Jag vet inte mycket om hår, men jag kan mitt eget! Så från egen erfarenhet som jag svarar på era frågor. Kraam!


Här har jag inte gjort ett dugg med mitt hår. Bara låtit det självtorka. Det sliter ju inte på håret! Jag har inte använt en plattång på säkert ett år!


Resultater av att sova med två inflätade flätor. Här har jag bara sätt upp luggen, som jag också flätar med.

KOMMENTARER


Sv: Det är bara bra! Sj då? ;)

2010-08-11 // 22:15:11

Du har jätte fint hår :) love it!

2010-08-12 // 12:01:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: