Nail


Ni vet ju hur naglarna kan bli slitna & fula!? Så idag gjorde jag en välbehövlig grej till mina naglar. Jag tog bort de gamla och fula lacket med remover. Sedan fliade & klippte jag dem. Sedan tog jag på en handcreme på händerna & nagelband. Det slit mycket på nagelbanden när man har ett starkt remover på dem. Efter allt detta. Så tog jag ett genomskinligt lack med stärkelser i. Som alltså stärker naglarna! De blir hårdare..
Detta är nr 181 i Depends serie. Stärker naglarna! Kostar runt 23-25 kr /st eller så? Billigt & bra.

Det va ett tips som hjälper mina naglar att växa och bli hårda & fina. Hörs imorgon, puss på er!

KOMMENTARER


Det är riktigt mysigt här så om du kan ÅK HIT! Vi är i Side jätte mysigt här. Okej vad härligt, förstår det!!



Idag mås det Kanon kan inte bli bättre med denna värme, och att bara slappa och ha det gött! :)Hoppas allt är bra med sdig också! KRAM

2010-08-17 // 17:12:49

Jo, allt bra med mig, lite jobbigt med begravning, själv då? :)

2010-08-17 // 17:28:27

SV: Inte så bra, själv? :)

2010-08-17 // 18:34:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: