Ni frågar - jag svarar!

FRÅGA: jag såg att du hade ngr fina klänningar lite längre ner, jag undrade om du visste ngn fin klänning som jag kan ha på balen som inte är allt för dyra ;)?,
ngt i den stilen där nere,
tack i för hand (:

SVAR: Oj. Först vill jag bara säga att det var roligt att du frågade mig. Älskar sådana ''uppdrag''. Shit, altså det finns så otroligt mycke fina klänningar. Ska kolla upp några nu direkt.

PS. Du skrev inte med din blogg, så jag vet inte var ska jag ska skriva svaret. Hoppas bara på att du är stammis på www.milne.blogg.se Haha! Du kallade dig iallafall för '/ idamaaarkholm.

Nu till det lite knivigare.. Ska du ha en vit klänning? Eller till balen skrev du.. Är inte det när man har fina oftast färgade klänningar? Lite längre sådär? Jag utgår ifrån att det inte är en vit klänning du vill att jag ska leta upp.. Oj, va rörigt det blev!

- Mitt försa tips är väll att du ska kolla på Blocket.se eller Tradera.com  - beganade klänningar, dock!
- Mitt andra tips är att du ska kolla i andra ''vanliga'' affärer. Om du ska ha en lång klänning kan det bli svårare. Men kortare finns det gott om. Tips på söta / snygga klänningar i ''vanligaaffärer'' :

BIKBOK - 300 kr. Finns i vitt också!
Detta måjag säga var en tuff uppgift! När du förmodligen vill ha pengarna i svenska kr.. Det finns många fina klänningar. Jag gillar ju rosetter och volanger. Vilket är väldigt inne iår! Gärna färgglatt med mönster/no mönster..

Här är ett annat kollage jag gjorde för ett tag sedan med fina klänningar!


Klänningen högst upp till vänster, skulle jag gissa på är från TopShop eller liknande.. Den mönstrade klänningen är från H&M, har jag sett! Den rosa med diamantaktigt band är från www.oli.co.uk . Det är dom enda namen jag hittar. Förmodligen är resterande klänningar från utlänska sidor. Finns mycke troligen liknande klänningar i Sverige.

GINA TRICOT - 250 kr. Finns i Grå/vitt också!

Hoppas att detta har hjälpt dig lite iallafall. Det behöver inte kosta mycket för att få ihop en snygg klänning!
Lycka till!


KOMMENTARER


sv; Hejsan! Klart jag gör, blir så glad av alla kommentarer jag får :)dusjälv?

TAck så jätte mycket!



följ gärna med bloglovin'?

2010-04-11 // 20:12:04

Snygga klänning =)

2010-04-11 // 20:44:15

Har varit med kompisar, sj?

Jättefina klänningar!

2010-04-11 // 21:04:53

Jag följer Kenza och Foki :)

2010-04-11 // 21:10:45

Ja det har jag och det var sjukt roligt! massor med djur fick vi se!;)

2010-04-11 // 22:16:04

Sv: Det är bara bra med mig. Har haft en underbar dag. Sj?

2010-04-11 // 22:18:50

Sv: Det är bara bra med mig. Har haft en underbar dag. Sj?

2010-04-11 // 22:18:50
# Anna: to klapp og fire bokstaver. http://annapii.blogg.no

Takk for kommentar :-)

Søt blogg!

2010-04-12 // 07:11:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: