Ni frågar - jag svarar!

FRÅGA: Hej.. Min pojkvän fyller år snart och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Vad skulle du ha köpt till din?

SVAR: Amen tjaaa! Jag har haft samma problem kan jag ju säga. Fast jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa. Här är några tips!

Vanlig, enkel tee. Kostar 99 :- På H&M.
Det blir ju svårt att veta vad just din kille gillar.. Det vet nog du bäst! Köp gärna diskreta grejer. Som tex. En enfärgad hood eller dyl.. De flesta killar vill inte sticka ut. Men det är ju olika!

Rakapparat / rakhyvlar går förmodligen hem! Det är ju något han förr eller senare skulle behöva ha..

Dessa är från H&M, kostar 149 :-
Kallingar! Också något som är nödvändigt. Hotta till det med mönster och färger på dom. (Ingen som ser mer än du, typ?)

Du kan ju fråga om han har något han skulle vilja ha, såklart! Parfymer, hårgrejer, någon shorta. Du kan köpa allt, så var inte oroligt.

OBS! Ett litet tips.
VAD DU ÄN GÖR... Köp inte presentkort. Det är inge vidare enligt mig. Jag vill ha personliga grejer av min pojkvän. Som han har lagt ner tid & omtanke på. De som han tycker skulle vara fint på mig. Det tror jag han också vill. Det borde ju alla vilja?

Det va iallafall några tips. Kul att du kommenterade. Älskar att få ''uppgifter'' som ni vill ha hjälp med. Riktigt roligt!

Natti. ♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: