trötter

hejsan, det var ett tag sedan jag kikade in. de är liiite bloggtorka jämt nu. har jobbat heela förra veckan och idag (tisdag) fick jag en dags ledigt och hann tvätta. små städa osv.. skönt det iallafall, för det behövdes. annars så har det varit lugnt. allt är bra här!! jag lever och mår bra. har inte direkt så mycket nytt att berätta eftersom jag har jobbat, men ville iallafall säga hej.

ikväll sökte jag till två universitetsprogram gör VT-14! så nu håller jag tummarna att jag kommer in på mitt första handsval :)

det pratas här hemma (jag pratar) om att skaffa flickvän till bossebus! väntar på bilder från ägaren så kanske det blir affärer framöver. vore roligt för honom att ha någon att leka med, när inte vi alltid orkar ;)

nu säger jag godnatt! klockan är halv ett på natten och jag ska jobba imorgon (gör efterniddagspass) så det är nog bra och börja somna. ha det så bra! stor kram



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: