obehagliga drömmar

de senaste tre dagarna har min sömn varit kass.. har kommit in i någon period där jag drömmer konstiga saker om barn. och inte vilka barn som helst - mina barn?!! och det sjukaste är att dom känns så verkliga och jag kommer så väl ihåg dom dagen efter.

Första natten drömde jag om att mitt barn föddes med alla organ på utsidan kroppen, typ fast klistrad i skinnet. det var ett efterlängtat barn som jag & min sambo längtat efter länge men som avled när jag klämt ut de.

andra natten kommer jag speciellt ihåg, för det var de knäppaste av de alla tre! pojken som kom ut ur mig var mörkhyad och jag hade ju inte legat med någon mörkhyad man. så i drömmen såg jag framför mig själv att jag diskuterade med en läkare, där jag berättade att jag aldrig skulle kunna vara otroligen mot min fina pojkvän. läkaren konstaterade att min sambo endast hade mörkhyade spermier, huuuur sjukt är det då?!

tredje natten har jag bara ett svagt minne av, att de blev tvillingar och bara pojken överlevde. de andra var en flicka. varför de dog, fatta jag aldrig.




i mina tre drömmar är det pojkar som "dominerar". jag föder bara pojkar. och igår kväll var jag orolig för att gå och lägga mig. jag ville inte vakna mitt i natten och tänka konstant på mina söner.. kunde verkligen inte somna om. men inatt gick det bra. inte sett röken av någon.bebis.

nu skämtar jag om detta.. men för någon dag sedan var det riktigt obehagligt. är glad sålänge se inte dyker upp några fler sådana drömmar.

ska man våga skaffa barn nu efter alla dessa drömmar? de kanske tyder på något, haha (?)
? nej fyyyy

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: