tack för allt stöd

the happiest girl on the planet
godkväll på er. jag vill bara slänga in ett stort TACK. har fått en hel del kommentarer på bloggen här (som jag inte kommer publicera, de är resonliga) och några på facebook! det värmer när man får respons. precis som många säger så är folk avundsjuka på att någon annan lyckas. de kan inte glädjas åt andra! bara några korta ord som: bra kämpat, sånt kan göra en glad i flera veckor. folk är roliga ibland. och vet ni vad? era negativa ord och eran bitterhet gör bara att jag kommer fortsätta.. ni får mig bara ännu mer motiverad. fattar ni inte det? säg någon positivt istället så coolar jag ner med instagrammandet, HAHA - skämt och sido. jag är INTE färdig med min träning, jag ska längre! eventuellt ska jag leta upp någon tävling som passar mig som jag kan joina. men som det ser ut nu så är det stenhård gymträning som gäller. och snart kommer mina springskor som jag ska göra många långa löprundor i! längtar. 
 
men i alla fall så handlar inte mina bilder och alla inlägg, om mat & vad/hur/när jag tränat, om bekräftelse. visst, självklart är det roligt med respons. men jag tränar bara för min egna skull. för att jag ska må bra, för att jag ska vara nöjd med mig själv och för att nå mål i livet. jag lägger ut sakerna för att själv påminna mig själv hur grym jag är och vad mycket mer jag kommer att kunna göra längre fram, att jag kommer bli starkare och eventuellt hitta någon tävling som passar mig.
 
ni som är så negativa med er själva - ta tag i erat liv och va inte avundsjuka som ni nu verkar vara. fixa erat liv själva. ingen kommer göra det åt er. för det är himla tråkigt att få höra massa negativt hela tiden. en dag kanske ni själva står där och har lyckats med något men inte får någon respons alls. tänk er för!! 
 
sen detta med att gå bakom ryggen är nog bland det värsta jag vet. säg det negativa till mig istället då. det är en sån jävla liten mesig sak att hänga upp sig på - att jag lägger upp för många mat & träningsbilder och att ni tycker jag skryter om det. haha hör ni själva hur roligt det låter? allt ni säger kommer fram tillslut ändå. jag får reda på det och vet ni vad - jag bara skrattar åt er för ni motiverar mig ännu mer. imorgon kanske det kommer upp träningsbilder eller varför inte på maaaaat!!
 
ska avrunda med att säga tack igen, roligt att man får stöd, har folk som håller med en OCH ATT JAG MOTIVERAR, gymt ju! guldvärt. jag vet att folk är avundsjuka men ville bara ta upp detta för det har pågått länge hos fler än bara mig. det är rent skitsnack som pratas. skärpning för fan. godnatt

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: