trött av kolhydrater?

Hej! jag kom och tänka på en grej häromdagen..

förra torsdagen så åt jag vanliga pannkakor alltså utan lchf's alla regler.. detta gjorde jag för att de va de som det bjöds på samt att de vore kul att se om de blev typ några "bieffekter"! och ja, det blev det.. när jag kom hem efter skolan så blev ja dödstrött.. somnade på soffan direkt och sen gick jag gå på toa mer.än vanligt. helt sjukt va de kan.göra med kroppen.ändå! kroppen va van lchf mat men fick i sig vanliga pannkakor med kolhydrater så då blev den knasig..

kan det va sant då? att man faktiskt blir tröttare av kolhydrater? jag somnar aldrig på soffan nu som jag kunde göra förr innan jag började med lchf. men de gjorde jag den dagen jag åt pannkakor. helt sjukt men.kul att se ändå. nu vet jag att jag inte vill tillbaka till vanlig husmanskost.. älskar lchf och jag blir piggare av de. GÖTT DET FUNKAR!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: