pokerface - ON

hej.. idag är en tung dag! min farfar somnade in inatt. så idag går allt extra sakta. de va så himla knepigt igår kväll/natt.. jag kunde inte sova, ja var inte alls trött! så vid tolv bestämmer jag mig för att lägga mig, fortfarande skapligt pigg, men jag vände och vred mig.. men lyckades somna runt ett/halv två för de var klockan sist ja kollade på den. (antagligen då farfar somnade in). kanske var det så att jag fick ro i kroppen då? sen vid sju så skickade pappa sms om att han hade somnat in för gott. så vaknade jag tre sekunder innan smset kom - vilket också är knepigt.. jag tror på att kroppen känner av olika närvaror osv. så min kände väl av att det var något pågång med farfar så jag inte kunde sova. de känns lite bättre nu iallafall har hunnit smälta de, tänker på pappa och mina fastrar. styrkekramar till er!! <3

nu ska jag försöka lägga allt bakom mig en stund och fokusera på jobb. så man får tänka på annat. life goes on. så på med pokerfacet... fyyyy va jobbigt!

ta hand om er och era närmaste. kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: