MIDSOMMAR

kommer skriva kort om midsommar, som blev helt underbart trevlig och roligt som slutade tidigare än tänkt men det gjorde inte ett dugg. började hemma på altanen med mor och far samt drinkar innan det var dags att åka iväg för grillning med trevligt folk. fortsätter där med jordgubbar och kaffe sedan mer dricka och allt är hur trevligt som hellst hela kvällen. och där sätter vi punkt. haha! och idag blev det allt för lugnt, sov bort typ hela dagen och rundade av dagen med en pizza.. hoppas ni hade en trevlig midsommar. och om ni har det trevligt idag, ifall ni är ute. jag ska försöka lägga mig skapligt tidigt så jag får tillbaka rutin, eftersom jag varit ledig sen i torsdags eftermiddags.. på måndag ska jag försöka träna! äntligen!! har varit sjuk i en evighet.... fyyy. men även kvällsjobb står på schemat. ha en bra lördag! ♥
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: