lugn helg

hej på er. ligger i sägnen och varvar ner och tänker igenom veckan som gått samt att jag ser över kommande vecka. och den ser klockren ut. (ska inte ta ut för.mycket i förskott, men hoppas det blir som.tänkt) för isåfall blir de bara fyra arbetspass denna vecka, ledig onsdag + helg. får se vad helgen bjuder på. vore kul att få hämta min soffa snart! kanske en liten utgång eller så. vi får se!

en lugn helg på sjukhuset för oss iallafall, trots dåliga patienter. jag är mer slut mentalt än i kroppen. idag var jag så seg i kolan så jag sa till läkaren att en patient hade 81 andetag/min ist för 18! haha.. va han titta konstigt på mig, ojojoj.. nåja han förstod ändå.

hoppas ni haft en bra helg. för de har jag. kram!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: