lagomt glad



hej på er. hoppas allt är bra?! här är de lite krassligt, igen!! blir så trött på all dret som kommer och går. ja kände mig pigg igår förmiddag så jag tänkte köra ett springpass med linnea i gymmet. efter jag sprunigt i 30 min i bra fart så blev jag tjock i halsen men tänkte "äsch de är väl inte så konstigt? eftersom jag inte har så mycket till kondis efter all sjukdom osv.." så jag körde sen på med styrketräning - rygg! kom hem och tänkte att de borde gett sig med halsen.. men icke! vaknat tre gånger inatt för att jag va tvungen att gå upp och hosta. skit störande. även nu är de tjock men hoppas de blir bättre under dagen. men tyvärr blir de vila för mig idag.. så istället får jag fokusera på plugg.

jag är inte det minsta glad över detta. har en skit mycket motivation och vill träna så ofta jag kan.
nåja. man kan inte alltid få som man vill..
ha de!!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: