packa Malins kappsäck


yes. börjar packa ordentligt nu. kände att det var dags eftersom jag åker på onsdag redan!! herregud. känns som vi nyss bokat resan ju.. gud va fort det går. snart är det jul liksom haha! kom och tänka på att jag börja packa några dagar innan avresa. förr så packade jag minst en månad i förväg. herregud, man märker att det inte är lika häftigt att resa/ flyga längre. man är van nu.. tror de är femte eller sjätte gången jag är i Turkiet och sjätte eller sjunde utomlands. nästa resemål får bli till en ny destination.

ja snart dags för sängen. gubben jobbar natt så jag får sova själv inatt igen. igår gick de seeeegt alltså. HATAR att sova själv. de blir tomt i sängen och man.inbillar sig en massa skit. nej nu säger jag godnatt vänner och ovänner :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: