Där palmerna bor

Hello fellas! Ibland är livet bra alltså. Roligt att man kan känna så över små saker. Men man ska vara glad över det man har och det man får, innan man kan gå miste om det.
 
Har näst intill flyttat hemmifrån.. Pendlar fram och tillbaka från Karlstad till Deje. De funkar!! Något annat roligt och berätta? Att allt flyter på som det ska.. Jobbar (snart) två jobb, pluggar som en gnu, vi har bokat studenresa. Det blev Turkiet, Alanya! Detta blir min fjärde gång till turklandet. Men jag klagar inte! Älskar Tukiet. Jag åker även på min andra förkylning under ca 1 månad... KUL! Idag drog även jag, Bosse, Maggan och Lillemor till Örebro, Marieberg köpcentrum. Fick mig en grå stickad-tröja, nitboots (ska visa dom!) och en massa smycken, såklart. Får bli bättre på att uppdatera, men så säger jag ju jämt..
 
Ha det så bra så får vi se när jag hör av mig igen!
/ Följ mig på instagram, malingustafssson heter jag där. Uppdaterar mer där än här. PUSS

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: