Måste klaga = dååålig dag!!!!

Åh, idag är det en sånt dag när allt (läs allt igen..) kan gå fel! Vaknade av ett förjävla törligt väder, de gjorde mig genast på dåligt humör. Klädproblem, jag orkar inte byr mig om vad jag tog å mig idag. Kunde lika gärna varit mjukisbrallor (därav ingen outfit bild!). Tappade mackorna från micron ner till golvet. Sen kunde ju skolan inte ha sögit mer.. VÄRLDENS TRÅKIGASTE LEKTIONER... Åh! Fattas väll bara att buss helvetet aldrig kommer sen då?Eller att den får typ punka eller så...

Ber om ursäkt för mitt klagande. Men jag ville skriva av mig. Tvivlar på att jag kommer sminka mig mycket idag.. Men vill trots allt inte skrämma livet ur alla på skolan..

Tack för mig..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: