Lite prat..

Gjorde nyss en header med 4 outfits på.. Men jag hann inte ens lägga upp den innan jag tröttnade. Så jag gör en ny imorgon, har planer på hur den ska se ut. Ville ha en lite förändring! Sånt är kul på sommaren.

Idag, annars då..? Hm, skolan från nio till elva. Inte så värt? Men va tvungen att gå, skulle lämna tillbaka böcker och städa ur våra skåp. Så det var minsann en slapp dag. Gick på stan med bästa Evelina förut också! Hittade lite snygga grejer jag skulle vilja ha. Men det får vänta.

Så nu är jag ledig resten av veckan! Det ska bli gött. Ska testa olika frisyer jag ska ha på examen, går ju bara ur ettan så det är inge speciellt. Men man vill väll vara lite fin ändå. Så ligger det till i nu läget. Imorgon kommer nog älsklingen hit och sover. Han är ledig från imorgon och till resten av veckan. Stor kram till er iallfall, som hänger ut med min ö-blogg! (Ist för b-blogg ;D)

Hörs senare!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: