Tankar i huvudet..


Hej hopp. Åh jag är så sugen på att möblera om i mitt rum! Sätta en vägg nästan fylld av speglar. Ta bort soffan, så jag får mer plats. Fixa dit små fotöljer och pallar och söt växt & ställa akvariet på ett annat ställe. Åh! Hade ju tänkt att jag ville måla om i mitt rum, så det blir helt vitt. (Har en svart vägg) Men jag ångra mig! Blir snyggast så som jag tänkte på nu. Efter att ha tittat på Ikeas hemsida så fick jag massor av ideer. OM det blir pengar över efter jag fyllt år, så ska jag nog slå till.

Önskningar, önskiningar.. Ska bara få det gjort. För då får jag både mer plats & det kommer bli snyggare, se renare ut och bli mysigare, vuxnare! Toppen. Ge mig nu lite pengar.

Så är läget i min hjärna nu. Snart ska jag till duschen. Är ju ledig imorgon, så en skön sovmorgon väntar! Underbart.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: