i just can't get enough

Hej hopp. Det va några dagar sedan som jag gjorde någon inlägg. Imorse så vaknade jag och trodde min tid va inne. Har aldrig kännt sådan smärta i ryggen och jag fick inte i mig nått att äta för det rann igenom mig ganska snabbt. Har inte sovit någonting inatt häller. (Ni vet ju att jag har haft problem med det..) Men nu vaknade jag flera gånger och trodde att jag skulle spy. Så jag hade en hink vid sängen. Men jag har inte gjort nått i den formen.. Usch va jobbigt! Sovit i flera timmar under dagen idag.
Jag skulle igentligen ha varit i skolan idag. Men fick skippa det totalt. Vilket va synd. Hade vela träffat brudarna men det får antagligen vänta lite till.. Hm!

Iallafall. Har fått kommentarer och små meddelanden i frågerutan om skinjackan. Hade tänkt och inviga den idag. Men det blev ju inte så.. Den är så himla snygg! Jag ska bara få hem en grej till kameran så ska jag visa er den. Visar den FÖRMODLIGEN till helgen. Om det vill sig. Nej, nu ska jag se Glee! Hoppas alla har haft en förträffligt fin dag. puss ♥

EN BRA LÅT BJUSSAR JAG PÅ!
Flo Rida feat. Akon - Who dat girl


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: