herregud

Godagens. Åh, en helg fylld av jobb! Lite tråkigt att jobb helg, är verkligen inte van det.. Men det får väll funka. Är ledig några härliga dagar till veckan, så då tänke jag visa vad som va i paketen! Glömt bort det, trots att det hänger på garderoben. Det är mycke i huvudet nu.

Vaknar på nätterna och vet inte vart jag är. Ibland börjar jag tro att jag är psykiskt störd. (Och det var inget skämt..) Drömmer en massa konstiga drömmar om praktikplatsen och är helt dag-vild. Nej, jag behöver verkligen få några dagar ledigt och tänka på annant!

Vi hörs på måndag. Har inte mer tid till att blogga just nu. Stor kram!


KOMMENTARER


sv: tack! och jo, det är finfint här men vårsolen försvann nyss ;). hur gick det med jobbet i helgen? kram :)

2011-03-27 // 14:10:45

sv: ja visst är dem söta! är just nu hos mina föräldrar och gosar med em :) hihi

2011-03-27 // 15:52:03

Åh tack för alla fina ord! Hoppas du har en finfin Söndag! KRAM

2011-03-27 // 18:01:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: