2011-03-13

Svar till Elisa!

Nej jag har inte glömt bort din komentar. Du skrev ingen mail eller bloggsida som jag kunde svara på, så då gör jag såhär istället. Jag svarar gärna på dina frågor.
Jag går ettan på Hammarögymnasiet på Omvårdnadsprogrammet. Och ja, nu sista veckorna har det varit mycket prov/inlämningar enligt mig. Vi går ut på praktik nu i 6 veckor, så lärarna ville ha allt klart. Visst, det är förståligt. Det vill jag också, så inget ligger och skräpar! Men det blev för mycke. Med en redovisning som vi hade i fredags, jag mådde dåligt när jag gjorde den. Det var två-tre stycket som jobbade i min grupp, vilket är en besvikelse faktiskt, när det va 6 st i gruppen som kunde ha jobbat så inte jag och en till hade behövt stressa hjäl oss. Jag blev nästan dålig under veckan för jag va så stressad och oroad. Det var en skum känsla! Vill inte uppleva det mer, det va ett grupparbete och vissa ska ha allt serverat på ett silverfat, vilket är välldigt fel.

Hoppas du har fått svar på dina frågor, annars får du gärna skriva igen. Kram!

KOMMENTARER


sv' de är lugnt :)

det händer nog inte så mycket här ikväll. hos dig då? :)

2011-03-13 // 11:46:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: