1 månad kvar..

Just precis! Nu är det en månad kvar tills jag blir 17. Det menlösa året? Har iallafall knåpat ihop en ''önskelista''. Kan värkas lite töntigt, men jag ser det som en bra lösning till dem som vill köpa presenter. (Oj, va bortskämmt det lät!!) Men ni förstår..

Matchande gardiner, kuddar, överkast och övern bättre förvaring. Presentkort på Style by Tyra & även Make up Store. Vill ta några hål i öronen, så ett presentkort på det skulle inte häller vara fel.. Pengar går alltid åt! Skolkort, behövs faktiskt.  Ett par vita Converse står också på listan.

Något av dessa sakerna önskar jag mig. Det vore kul att få! Men jaja. Tänkte att det vore bra för er nära & kära.


Nej usch vilken skryt/snobb inlägg detta blev. Är såklart tacksam för allt fin jag får.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: