Let the sun shine!

Åh. Sitter och tittar & suckar efter resor! Vill så gärna åka utomlands. Dessa ställen ska jag besöka innan jag fyllt 30! (Fyller 17 i April)

Högst upp på listan är:

1. Thailand
2. Grekland
3. Maldiverna
4. Afrika - Turnisien, Kenya
5. Bali
6. Australien
7. Bulgarien
8. USA - Florida, Los Angeles & Las Vegas
9. Mexico
10. Syd Amerika - Argentina, Brazilien

Vill så gärna till Thailand. Har sett massor av bilder på Khao Lak och Krabi. Hade jag pengar, så skulle jag inte vara kvar här, länge till! Ska söka jobb när jag går i 2an, då är jag 18 år. Bestämmer själv och får jobba, tjäna dem lite större pengarna. En utlands resa blir det då.


 Ser inte helt fel ut. Tänk att ett ställe kan vara så fantastiskt!


KOMMENTARER


ååh, blir så sugen på att åka till solen!



sv: jodå allt bara bra :) HAHA, nästan inte, men jag jobbar på det :) sälv då?

2011-01-16 // 13:50:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: