ten things


10 saker om mig själv
- Kan bli sur för minsta lilla om jag har en dålig dag. Har jag en bra dag, är jag jätteglad och vill göra allt.
- Jag är otroligt lyckligt som har dem vännerna, familjen och kärleken jag har. Kunde inte varit bättre!
- Ångrar oftats mig efter jag sett en skräckfilm, brukar aldrig kunna sova ensam sen..
- Jag gick ur grundskolan med bra betyg. Bättre än många hade trott.
- Skulle göra nästan allt för tjockt, långt naturligt blont hår.
- Älskar allt som har med mode och kläder att göra.
- Önskar att jag vore några cm längre, ibland!
- Gillar att ha mitt hår lockigt, i alla former.
- Jag har fiskbebisar. 5 st faktiskt!

Hoppas ni lärt känna mig lite bättre. Bara fråga om det är nått, som vanligt!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: