Ni är goa ni!

Godmorgon. Åh tack för all fin respons jag fick på designen! Det värmer djupt. ♥ Det blir mycke roligare att jobba när man får höra sånt, lite därför jag är tillbaka. Får frågningar om jag inte ska börja blogga. Och jag la ju aldrig ner bloggandet! Men jag tog väll lite semester.. Det måste man få ibland, så man hittar tillbaka. Nu är jag tillbaka med lite nytt på lager. Så vi får hoppas att det blir en bloggrik höst. Får ju som sagt egen dator nu och då ska jag kunna ha tillgång till lite inlägg.

Annars då, vaknade förut och ska väll snart göra en beställning på H&M för det är ju snart löning! Jippie! woooppp!
Haha. Men jag bjuder till på en jättefin låt av Adele medans jag shoppar lite. Hoppas ni får en kanon dag! Stor kram.

Ps. jag ska ta tag i komentarerna också, ingen är godkänd eller kollad på under HELA SOMMAREN! Ojdå..


Adele - Someone like you

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: