Bom, bom, bom, bom I want you in my room.

Hej på er. Ja idag fick jag åka med pappa hem från stan. Så jag slipper sitta på en buss. Åkte hem på ca 40 min pga all rusningstrafik! Herregud va mycket bildar det var, som skulle åt sammahåll. OMG, liksom.. Haha

Ska strax äta toast och vid sju blir det träning. Flitigt här, hörreni! Ska nog byta om, om ett tag så jag är redo. Men jaja! Hörs efter att jag har tränat klart & kommit hem helt safe. Hoppas jag. Jag antar att det är jag som ska köra dit & hem. Måste verkligen öva nu. (Inte för att det är någon som hällst broska..) Jag vill kunna köra det längre sträckorna snart. Och bli mycket mera säker på koppling, gas & broms. 

Hörs sen. Pusshej! 


Malin posen!

KOMMENTARER


elin

gött de :P bättre att träna på som fan nu så man får körkort så fort man fyllt 18 :D

2010-09-28 // 18:08:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: