Tidsfördriv

99 saker du kanske inte visste om mig

1. Fullständigt namn? – Anna Malin Gustafsson
2. Exakt ålder? - 15 år & 335 dagar! (16 om 21 dagar!) 
3. Vart bor du? - Deje, Värmland
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, syster
5. Husdjur? - två kisekatter
6. Färg på ditt hus? - rött
7. När är du född? - 20 april 1994
8. När vill du dö? - när jag har blivit tillräckligt jobbig för mina barn & när jag har upplevt livet som jag vill..
9. Vilket år tar du studenten? - 2013!
10. Något jobb? – då kanske..
11. Vad ska du göra ikväll ? - chilla & strax duscha!
12. Opererat dig? - neaaaje
13. Duschat idag? - nej, ska göra det när jag är klar med dessa frågor
14. Kramat någon idag? – ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - köttfärssås & pasta och påskbord i skolan samt frulle
17. Dagens klädsel? – mjukisbrallor & tee + ''jacka'' lver
19. Dagens sötnos? – verkligen älsklingen
20. Dagens roligaste? -dansa med Karlstad Dans Studio
21. Har du många vänner? - tillräckligt
22. Hur många har du kysst? – ärligt 2
23. Vem kramade du senast? – måste ha varit josse
24. Hur många vill du ha sex med? – så personlig blogg har jag ändå inte..
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 tim period? - ingen
26. Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen som jag vet iallafall
27. Hatar du någon? - jora
28. Vem pratade du med i telefon senast? – pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? älsklingen säkert! ''imorgon :)<3''

FAVORIT:
31. Film? - 2010 ... Kommer inte på någon mer bra - finns så otroligt många!
32. Låt? – en favorit är den jag la upp idag!
33. Mat? – det får nog bli grillat & massa sallad
34. Dryck? - exotic fanta
37. Stad? – Gbg / Sthlm
38. Land? – Grekland eller nått annat varmt
39. Ämne i skolan? – rasterna
40. År? – förhoppningsvis 2010

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - josse (chattar med henne)
42. Personen du kysste? - älskling såklart
43. Gången du spydde? – när jag trodde att jag spydde av att äta lök, men jag va magsjuk!
44. Gången du grät? - hm, typ förra veckan?
45. Pizzan du åt? -vanlig vesuvio säkert?
46. Gången du var i göteborg? – i somras
47. Gången du var i stockholm? – förra sommaren/i somras (minns inte!)
48. Gången du var full? – har aldrig varit full
49. Gången du var hög? – never never
50. Personen som såg dig gråta? - säkert mamma eller nån

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - beror på vad
52. Hund eller katt? - kisse
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – hemma & mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - dataspel
55. Singel eller upptagen? – upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget av de
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? –ph
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? -Båda är fint - men blåa
62. Choklad eller lakrits? – lakrits
63. Göteborg eller stockholm? – båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - båda
66. Pizza eller kebab? – båda
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? – Båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? – Finns några
71. Personer du hatar? - en eller kanske två
72. Personer som sagt jag älskar dig? - de som gör de
73. Glassar du ätit på en dag? – vet ej
74. Resor du åkt på i år? - ingen ännu
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - öhm, ingen planerad!
76. Gånger du haft minnesluckor? – ett antal gånger.
77. Piercingar har du haft? - har bara i öronen
78. Personer du saknar just nu? – en speciel
79. Gånger ditt hjärta brustit? – hade det gjort de, skulle jag väll inte levt?

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - pojkvännen
81. Ska du träffa imorgon? – klassen & alla andra på skolan (?) familjen, det vanliga?
82. Sjöng du senast för? - nu - för mig själv..
83. Hade du senast en msnkonversation med? -''facebook-konveration'' Josse
84. Spelade du tv-spel med senast? – syster
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – om den är romantisk ska det väll vara med älsklingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – får man göra det? *happy face*
87. Förtjänar att dö? – igentligen ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - älskling

VAD:
90. Gör dig glad? -Killen,vänner & familjen
91. Gör dig ledsen? - döda & endel andra saker 
92. Vad vill du helst göra nu? - åka utomlands
93. Önskar du att du slapp? – skolan
94. Vill du ha nu? - sommar!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en säng & en himla stor bunt pengar!
96. Längtar du till? - sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – är ialalfall inte onöjd
98. Ångrar du i ditt liv? – en del saker jag gjort - fast jag ändå lört mig mycket
99. Är det bästa som har hänt dig? –  att allt känns så bra & jag mår bra!


KOMMENTARER


SV. Skitbra, själv?

2010-03-31 // 19:18:56

okej, tack så jätte mkt! joo, det e bra! Sj?

2010-03-31 // 19:20:19

hihi, aa blev sådär skumt :)

men lägger nog upp lite sen idag :D

åh, så avis på din blogg, allt verkar funka så bra, mina mallar är sjukt skumma, kan typ inte fixa dit linjer och grejer. USCH!

aja, skönt att du mår bra iaf :D

har du också lov nu väl? :)

2010-03-31 // 19:22:11

Sv: haha okej :Dm

2010-03-31 // 19:38:59

Det var inte lite frågor XD

2010-03-31 // 20:06:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: