Ni frågar - jag svarar!

Fråga: Har du tips på hur man ska klä sig fall man är över-viktig?

Svar: Oj. Ehm, kan ju börja med att säga att jag själv är lite överviktig och jag bryr mig inte ett skit om det. Jag tränar & håller igång så jag är påväg ner..
Nog om det! Kläder.. Finns ju +size kläder med jag tycker att du ska köpa och klä dig precis som du vil. Men snälla inga stora tröjor eller svarta kläder. (Det är en annan sak om det är ''din stil''.) Försök att få fram dina kurvor med kanske tighta jeans/byxor eller tunikor med kanske ett skärp i midjan. Kanske lite uringat & en himla massa färger! Gömm er inte. Tro inte att folk ser ner på dig för att du är överviktig eller kraftigare än alla dom andra smala! Jag skulle personligen se upp till någon som visar sina kurvor & har färgglada kläder. Jag skulle bara bli glad. Klä dig hur fan du vill. Puss på dig. ♥

Ps. Visste ni att 78% av alla killar som vill ha / har förhållande vill hällre ha kurviga flickvänner än smala utan kurvor? TURE!



OBS OBS OBS!
Det är absolut inget fel på att vara smal. Jag bara pushar oss lite ''större''!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: