Lista?

Musik
Rihanna? - ja, hon är bra!
Justin Timberlake? - han är helt ok!
Techno/remixer? - ja, på sommaren i transiten.. Haha
Justin Bieber? - han är väll duktig, men inte mig-smak!
Chris Brown? - funar
Jay-Z? - jora! 
Jason Derulo? - Ja, nu på senare tiden
Eminem? - neeeeeeeej!
MGMT? - ABCD?
Greenday? - nish
Paramore? - Har haft min period, då jag lyssna på dom
Basshunter? - haha, datanörd..?
Markoolio? - skön snubbe, fan!
Björn Rosenström? - ibland
Amanda Jensen? - nej
P!nk? - nja, inte längre
Flipsyde? - ja
Black Eyed Peas? - ja!!
Carola? - nej, ingen tror på jesus ändå!

KOMMENTARER


sv: nja sådär fanns ju bättre, sj?

joda allt är bra med mig, sj? :)

2010-03-15 // 17:49:23
Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv] http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; nu har du löst det ;)! Jaa det skulle va skit snyggt! :D huhu

2010-03-15 // 20:03:47

sv: heh a okej mysigt :D

2010-03-15 // 20:36:38
Daniella, Louise & Sandra http://wildeye.blogg.se/

sv; haha, ja jag håller med dig.. kläder är livet :D :*

2010-03-15 // 21:29:50

nja, skola för min del iaf :)

själv då? jobbar du? ^^

2010-03-15 // 21:43:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: