Jag lever, helt enkelt!

Hej mina söta läsare! Kom hem för kanske en halvtimme sedan, efter en helt OK dag i skolan. Tisdagar brukar vara värst. Men det var gaaaanska soft. Just nu så väntar jag på att pappa ska kolla med med en fiskelåda som grejerna ska ligga i. Så jag blir lite sysselsatt! Undra hur det ser ut inne där allt ligger? Känns som det är lite rörigt. Men det bara återstår att se. Ska även börja plugga svenska & matte också. Läxa i swe till fre & b-prov i matte på tors. Så ser det ut! Jag känner suget efter saft. Kanske skulle ta en fika.



Såhär såg det ut när jag cyklade hem idag. Nästan vid 62an. Då sa jag till mig själv, lite fyndigt sådär:
''Är det dära ljuset? Är det nu min tid är kommen? Jag vill inte döööööö''. Men nej, jag lever. Det var nog bara solen? Haha

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: