Merry Christmas

Tjena. Julgodiset är klart! Och nu sitter vi bara och slappar framför bingolotto. Som inte ännu givit mig någon vinst. Vinner verkligen aldrig? Har inte vågat spela bingolotto, förens nu.. Kommer ni ihåg vad som hände förra gången? Ni som har hängt med vet nog vad jag pratar om. Då vi spelade bingolotto på gamla lotter. Heeelt omedveta om detta och så vinner vi en resa! Men upptäcker sedan att det där gamla lotter. Herregud va jag kände mig typ besviken och arg. Vilket skämt.

Men idag studerade jag lotterna extra noga så det inte blir som förra gången. Dock har vi nog aldrig vunnigt något. Inte på BingoLotto iallafall.

Tänkte visa er vad jag köpte för små julklappar till mig själv igår. Tre toppar, en mössa & 2 ringar! Lite nytt, kände jag att jag behövde. Så nu har jag en klänning/topp på julafton. (Visar imorgon)

Nej jag ska återgå till Bingolotto nu.. Vi hörs imorgon med bilder på mina små julklappaar till mig själv.. & Outfit bild på min jul-outfit. Julafton imorgon. Herregud jag längtar. Haha! Satt och skakade på paketen förut och kämde.. Kan inte komma på nått faktiskt!

God Jul och en stooor kram!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: