Shopping, finally!

Så dum man kan va?! Jag cyklade til bussen imorse. Och blev hämtat inne i stan av pappa. Då vi skulle köpa kamera & jag shoppade lite innan. Hade tänkt cykla från busshållsplatsen, för att få hem cykleln efter vi varit i stan. Jag sket i det och sa: Det regnar nu, så jag tar det lite senare. Vi åkte upp till affären med bilen. Jag glömde givetvis nyckeln till cykeln hemma.. Pappa släppte av mig vid cykelt och jag bär cykeln hela vägen hem! Nu har jag träningsverk i armarna. Aj! Men men.. Haha!

Men nu är jag hemma & jag slapp regn idag!
Nu tänkte jag ialllafall visa vad jag har köpt. Är mycket nöjd. Dock blev det en mini-shopping-tur! För jag vill ha med pengar till Göteborg, där det blir mera shopping. Great!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: