Grej of the Day.


Kan ni gissa vad det blir?


Det blir en omtalande trippeltången ifrån OBH Nordica. Fick den i julklapp eller något av mamma & pappa för ett par år sen? Det blir ju skitfina lockar om man gör dom på ''rätt sätt''.
Jag brukar locka på 160* men det finns mellan 100* - 180* har jag för mig! (* = Grader!)
Den fixar en snygg fest frisyr och även nån fin uppsättnig till vardags. Dock tar det lite tid att göra. Säkert ca. 40 min? För mig allafall. Men längre tid - längre hår. Right?


Här fick jag verkligen till lockarna. Brukar aldrig få dom såhär. Nice one!

Då vet ni att denna manick är en stark rekomendation.
Nu ska jag ta nån macka i magen. Känns som jag äter hela tiden. Haha. Jag säger god natt nu. Ha som sagt så trevligt ni kan ha imorgon och ikväll & inatt om ni ska ha de. Haha. Puss

KOMMENTARER


hehe ja kanske det... löshår är ju alltid kul att vinna ;) ska höra med rapunzel! :)



allt bra då?

2009-12-30 // 23:56:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: