vecka 22


hej på er! nu tror ni väl att jag är gravid för att jag skrev v 22 som rubrik. haha! men så är inte fallet.... ska skriva hur min kommande vecka ser ut - mest för min egna skull. jag gillar att ha ordning och reda. så för ett tag sen köpte jag ett vanligt skrivblock son jag gjorde.om till kalender. gjorde egna rutor och linjer. där i skriver jag aaaaaallt mellan himmel och jord som berör mig. vilket är kanon! för jag är en väldigt rörig person (ni som känner mig vet att jag kan lova två saker men bara utföra en, för att jag glömt bort den andra...) haha! så den är perfekt för mig. skriver typ in: jobb, när jag ska lämna in skolarbeten, alla student & bal grejer. osv! skit bra är sen, kan ta kort och visa er någon dag.

min vecka:
måndag - LEDIG, växla pengar, betala räkningar (kul....) och andra ärenden.
tisdag - LEDIG, fixa de mesta inför turkiet
onsdag - Beyoncé!!
torsdag - hem ifrån Beyoncé!
fredag - allt ska vara klart inför resan!
lördag - raka benen, halv åtta går flyget till Turkiet!!!!!
söndag - TURKIET

det ser ut som en jävligt bra vecka om jag får säga det själv!!!!!!!!!!! gött.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: