stolt

hej på er. har fått höra att några av er därute är lite trötta på mina träningsbilder på instagram och även här. MEN de hörreni skiter jag fullständigt i.. jag är så jävla glad att jag började med lchf och stenhård gymträning! för vet ni vad? de ger resultat och jag tar liksom 130 fucking kg i benpress - det trodde jag aldrig för tre månader sen. så dra åt skogen med er, ni som tycker dom är töliga. sluta följa mig då för fasen!! för de första så lägger jag upp vad jag vill, hur och när jag vill. för det andra är jag så stolt att min "super"kropp äntligen börjar ta form/ komma tillbaka. att jag kan se resultat. mina jeans blir för lösa och den där tighta tröjan ser bara ful ut på mig. det är med ren stolthet som jag visar upp min kropp faktiskt! tråkigt bara att jag inte kan dela min glädje och stolthet med vissa av er.

ni kan ju räkna med en och annan bikinibild från Turkiet sen! haha herregud vilka knepiga människor det finns. fyfan alltså..

påtal om benpress så ökade jag i antalet reps igår! värmde upp på 90 kg och ökade med tio i taget. sen va vi där igen - på 130 kg, tittade på Anton och han bara svarade: kom igen! detta klarar du! tog ett djupt andetag och tryckte upp kilona fem gånger. hämtade andan och gjorde fem till! gött. men igårkväll efter träningen så kände jag mig ändå pigg i benen. ja kunde ha kört fler reps eller ökat nått kilo bara.

en del säger typ: oooj tar du 130 kg?!! de är mycket. - ja för mig är det mycket efterson jag aldrig tränat i denna typen av träning förut. men för andra är det inte tugnt. så är det ju.

men jag ber er! håll era åsikter för er själva.. låt mig skryta om mina små framgångar. tack på förhand, hateeers!!




KOMMENTARER


Amandah - Blogg, Design & Illustration http://exeggutor.se

Keep up the good work! :D Håller med dig helt, haters kan ju ta sig någon stans. :P

Svar: tackar tackar! :) ja men precis! skönt att kunna bevisa nått!! :D
Malin Gustafsson

2013-05-16 // 09:44:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: