tummen upp

hej på er. nu är jag tillbaka i Karlstad efter att ha haft en weekend i min hemort Deje. skönt att vara tillbaka till sitt egna kryp in! så idag så tog jag en kort sovmorgon (kunde ha sovit hela dagen om jag hade velat..) till 11, sedan upp för lite frukost och sen har jag sutit och gjort tack-kort för studenten. så dom är klara, nu väntar vi bara in dom... vid tre drog familjen till Skoghall för att se när syrran spela fotboll. och efter det, som för övrig slutade med 3-1 om jag inte minns fel, så tog vi en sväng förbi min framtida lägenhet som mamma inte sett, visade vart den låg. och nu är jag här, hemma hos mig. har varit effektiv på dessa timmar som jag varit här, tog en timmes powerwalk, städat och skurat toan, plockat undan kläder (!), färgat utväxten och nu sitter jag vid datorn och bloggar samt kikar på hur veckan ser ut.
 
kommer jobba mycket denna vecka, är bara ledig torsdag. och då är det lön! göttit. och på fredag är det tänkt att vi ska fira min vän Jonna lite, ut och äta sen festa lite kanske. jag jobbar kvällen men ska göra allt för att kunna byta mot ett dagpass så jag kan bli med. håll tummarna!!! kraam
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: