Studentresa - ALANYA BABY!

Laddar inför flygresan!
up in the sky
Emelie & jag åkte rutschkana när denna var avstängd - alltså utan vatten! så vi fick bromsspår i röva
Första dagen på stranden men en drink i handen
Första utekvällen, alltid tre st på toan
Glada tjejer
Fler Karlstad brudar
we took over thaa store!
Röjj på Robin Hood
Malin, Alex och Krisse på stranden
Gött häng i vattnet. Detta är livskvalite
Beach
Go Sweden!
Utan vatten kan man inte leva
Drinkar på hotellet
Härliga tjejer
Haha! Jonna's big foot
Partajj
Sex on the beach är ett säkert kort
Valentinos
Sabbekondan
Alex & Krisseeeee
Emma och fyllekajjorna
Alanya bjöd på tre stora blåmärken och skärsår. Tack för det!
Wiihoo, brunis! Älskar att proviseraaa
Jack Daniels
Emelie och Malin
Black and White
FEEST
De gör allt för att fjäska..
Evelina och Alex
Jonna och Jag
Tummen upp för Turkiet
Sista utekvällen, jag och Emelie
Jonna och Alex
Middag med alla tjejer, sista kvällen
MAAAAT
Evelina och Jonna
Jag och Emma
 
Ps. Bilderna är lite huller om buller men det får gå. Säg till om jag ska ta bort någon bild, men har försökt att ta de vackraste på oss. Haha! saknar redan detta liv med er. Uh vill inte ta studenten, vi ses på skolan i höst igen va? Och går ut trean? OP3A !!!!!!!!!!!!!!!!! <3

KOMMENTARER


Jonna

Åh!!! Jag blir ju helt tårögd av att veta att allt detta är slut! Vill uppleva det igen!!! Op3a <3

Svar: jaa fyfasen jag vill ha tillbaka allt!! :(
Malin Gustafsson

2013-06-20 // 20:58:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: