en tripp till stan

hej på er. igår satt jag och grejade med ett flertal bildbomber från turkiet, balen och studenten. det tog sin tid meb jag vet ju själv vad roligt det är med bilder och jag ville också visa er de. så nu är de klart, hoppas ni har kikat in och kollat.

idag har jag inte gjort mycket.. haha! känns de som iaf... sov länge och efter frukosten fotade jag syrran lite, sen mat & dusch och hämta upp Sara och vi drog till stan. blev shopping på rusta - en himla massa bra och ha grejer, sen handla vi mat och avslutade med mat på max! så nu är jag helt slut faktiskt.

jag laddar nu inför imorgon då jag börjar jobba.. det ska bli roligt, spännande och samtidigt lite läskigt. jag ska jobba på sjukhuset i sommar för er som inte vet. så det är ett stort ansvar man får ta, eftersom det är mer "akut" liksom. nåja, det blir säkert bra. nu blir de tvn en sväng innan jag tar över datorn haha! kram



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: