somna i solen





godkväll på er i kvällssolen. hoppas allt är bra! jag har luggit ute i solen sedan jag kom hem efter lite födelsedags firande på förmiddagen. och i solen somnade jag också.. vaknade av att filen va blöt och att en bil stod och gasade utanför gården haha. men det var skönt att gå lite färg. och denna allergi tar kål på mig, även om jag tar tabletter och så så hjälper det inte.. ögonen blir svullna och kliar + rinner som en flod! hoppas de börjat bli bättre snart.. så det iallafall lanar av!

nåja, ikväll ska jag unna mig lite shopping. jag har börjat handla mycket på Ellos den senaste tiden.. dels för dom har en stoooor rea och sen för att dom har fått in kläder i min smak. annars tycker jag dom har haft allt för mycket basic och tant kläder. (haha ursäkta uttrycket) men tummen upp för Ellos!! handlade mycket på hm förut men nu börjar de bli slut med de, de har fått sämre utbud. men ska visa min beställning sen, mycket vitt haha! men sött och ljusa färger.. de är jag inne på nu. love it.

ha en bra kväll, puss o kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: