godmorgon

sitter vid köksbordet med solen i ögonen och äter min gröt, idag lyxade jag till den med jordgubbar. älskar frukt och bär i gröten, det blir så friskt på något vis! jag ska strax åka iväg till jobbet. gör två dagspass i helgen. känns lite segt.

la mig tidigt igår, var helt slut! hade huvudvärk utan desslike trots att jag totalt tagit fem Alvedon.. det va begravningen som tog kol på mig. det är ju jobbigt psykiskt med begravningar. men nu är det över och det känns skönt.

men igår var dagen inte bara tung, fick ett besked om att jag kommit in på universitetet. det känns roligt! men är så kluven till vad jag ska göra med mitt liv. jag kommer nog tacka ja, efter många diskussioner med mig själv och andra haha. det tror jag blir bäst!! man får ta chansen när man får den, och nu passar det ju bra när jag har lägenheten och allt.


Ha en bra dag, kram!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: