min helg

jaha nu är jag här och skriver igen.. de blir några dagar mellan inläggen men så är det. bloggappen suger stort med allt bugg och lagg.. det tar forever att lägga upp en enda bild. så det lär bli bättre sen när vi får WiFi och Internet i lägenheten. då lär det blir fler inlägg.

nåja.. helg har det varit och vilken udda helg det blev. och med udda så menar jag annorlunda för det blev alkohol igår. och inte lite häller... jag blev bakfull nå så kopiöst! skyller mig själv lite men fasen va de barke. i fredags var jag ledig så då var jag hemma hos föräldrarna och åt mat och lite gött. grejade och beställde kläder och annat onödigt! men de får man unna sig. sen igår, lördag, så var jag och päronen och invigde tvättstugan och ett berg med tvätt blev rent. skönt att vara igång. efter de följde jag med dem hem och åt medans gubben var hos sin pappa och byggde på garaget. påväg hem, tänkte ta en promenad hem men kom inte långt innan jag klev in hos sambons syrra och där blev det cider och gott. vi blev sugna på att dra ut och så blev fallet. haha föööör mycket godricka i bilen och hejj å håå så var man klappkanon! haha ja men roligt var de.

så idag får man sota för de man drack igår. men med en pizza i magen så känns allt mycket bättre och jag har äntligen styrkt tvätten som låg i vardagsrummet som ett tvätteverest berg.. nu sitter jag och ser sport med lite godis och te. blir tidigt i säng ikväll för jag ska jobba till morgonen. kram på er. så höra vi snart!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: