glimtar ur sovrummet




hej på er alla glada. har varit ledig idag och på dessa dagar brukar jag ta tag i hemmet lite. eftersom jag ganska nyss blivit sambo så har det varit grejer överallt.. men dom är borta och fixade så dagar som idag blir de nu städ på (inte varje ledig dag såklart!). det var skönt att gå och plocka mellan kaffekopparna.. har putsat de flesta fönster, skurat och dammsugit golven, bytt gardin som jag invigde strykjärnet på, vattnat blommorna och fyllt på resväskan har jag också gjort. har även röjjt i sovrummet så nu kan man gå där utan att trampa på något. bytte sängkläder samt diskat och guuuud vet vad mer jag gjort..men det var skönt att få greja i lugn och ro. har bokat tvätt tid nu också - dags att ta tag i den skiten också! mamma och svärmor har ju tvättat åt oss så nu när vi fått ordning och reda på lägenheten så ska vi även sköta det själva.

men imorgon är det jobb som gäller. ett kvällspass står på schemat! sen långledig så jag har massa tid för tvätt och packning. även tid med mamma o pappa ska de bli. middag och planera lite med syrran inför resan. och gosa med katterna har jag saknat så!!

nej dags att krypa ner hos gubben som redan hoppat i säng. ha det så bra så hörs vi igen snart. kram

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: