new hair




loooove ut!! de är så roligt med förändringar. köpte ett löshår som jag ska ha på min bal och eventuellt på studenten, vi får se.. så såhär blev de! notera inte utväxten som ser ut som skit. den ska bort imorgon!! annars blev de en lätt klippning genom mitt riktiga hår så det känns fräsch.

hur har eran dag varit sofar? jag har jobbat, men hamnade fort i säng när jag kom hem för jag va helt slut.. har dragit på mig en förkylning, snorar men ytterst lite halsont. så nu är jag lite piggare och ska strax rulla mot stan. plocka upp grejer och sånt i lägenheten också.

ha en bra kväll. de kommer nog upp inlägg ikväll skulle jag tro. kram


KOMMENTARER


Elin

Snyggt!! :D

Svar: taaacckkkkk :D
Malin Gustafsson

2013-04-29 // 09:39:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: