oläsvärt inlägg..

Detta inlägget är inget som jag egentligen har tänkt att göra. Men nu tänker jag skriva det ändå.. Om jag publicerar det, är en annan grej.
Men detta året har jag förlorat vänner.. Eller inte förlorat. För dom betyder ingenting längre. Jag orkar inte med allt jävla skit snack som ni håller på med. Och säg nu inte att ni inte snackar skit. För jag vet allt. Jag vet precis vad ni håller på med. Tänk att jag litade på er?! Fyfan, det är ju skrattretande. Som tur är har man nya vänner som man kan hålla fast vid. Och även ha några gamla kvar som är ens bästa. Som ställer upp i ur och skur.. Ibland undrar jag vart alla dom vännerna finns? Jag vet att någon av er som jag tänker på nu, kommer läsa detta. Men vad gör det då? Det är såhär jag känner och det står jag fast vid. Och det där med att lita på folk har jag jätte svårt för nu. När man tror man kan lita på en och sen säger den personen hemligheten för hela världen! Det är som att bli slagen i ansiktet det en tegelsten.. Så jävla faskt. Herregud. Jag finner inte ord.
Vet inte ens varför jag skriver det här inlägget. Ni är ju inte ens värd min tid och mina ord. Nej jag lägger ner allt.. Tro fan inte att ni kan komma tillbaka när era vänner sviker. Fan häller..

Over and out! /Aggro..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: