one thing

En sak bara.. Ni är lite roliga ni. När ni skriver en kommentar så lämnar ju IPn. Det vet alla! Det är så roligt att ni är anomnya och dagen efter så skriver ni en ny kommentar med samma IP & med eran blogg och namn. Det är lite roligt! Jag vet allt vilka ni är som skriver anomnya komentarer till mig. Nerds. Haha. Så ni som skriver: hur många besökare har du igentligen? du är inte så stor som du tror?! Jag har aldrig ens sagt att jag är''stor'' jag har en jätte lite blogg, som en fis i rymden.

Nu var det förhoppningsvis uppklarat. Jag tycker att det är lite störande att ni inte står för det n´ni skriver. Lite irriterande. Men detta var bara en parantes sådär. Jag godkänner & publicerar nästan aldrig komentarer jag inte vet vart de kommer ifrån!



Oseriös på båda bilderna, hoppas ni fattar det. Puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: