''kvälls-lista''

Jag har insett att min senaste kyss: Bland den bästa! Som alla är, såklart!
Jag pratar: Ibland mumligt & fort. Haha
Jag avskyr när folk: Faaaaalska...
Min bästa vän är: Vill inte nämna ut nån, har många fina & bra vänner!
Min första vän heter: Emilia
Kärlek är: Nått underbart!
När jag borstar tänderna: Så går jag omkring i huset. Det brukar sluta med att jag har ''vitt lödder'' överallt...
När jag lagar mat: Så blir det alltid fel! Så min sötnos får alltid ta över... 
Jag tänder på: Min pojkvän!
Jag är rädd för: Spindlar, ormar & massa äckliga skit djur!!
Den värsta känslan är: Att känna sig ensam..
Den bästa känslan är: Att få en massa pussar&kramar av älsklingen så man blir helt pirrig i magen!
Jag är bäst på: Att vara MIG!
Jag är sämst på: Att vinna nått.. Haha
Om jag va ett djur skulle jag vara: Katt!
Min mobiltelefon är: Rosa & nice
När jag vaknar på morgonen: Så går jag upp / ligger och ''drar mig''.
Just nu tänker jag på att: Ge frågan ett någorlunda svar, va bra det blev!
Bebisar är: Ibland söta, ibland skit jobbiga!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: